Blog

BLOG

1805, 2020

Osvedčené spôsoby, ako mať globálne konkurencieschopnú spoločnosť

Globalizácia je v dnešnom čase kľúčom k úspechu. Stále viac spoločností sa presúva zo svojich domovských krajín na globálny trh. Existuje veľa spôsobov, ako sa stať globálne úspešnou spoločnosťou. Dnes sa pozrieme na niekoľko z osvedčených stratégií, ktoré využívajú niektoré z najvplyvnejších [...]

405, 2020

10 najpríjemnejších miest na svete

Rozmýšľate o tom, kam sa vybrať na ďalšiu dovolenku? V tom prípade sa vám určite bude hodiť informácia o tom, ktoré miesta na svete patria medzi tie najpriateľskejšie. Viaceré cestovné kancelárie a cestovateľské časopisy každoročne uskutočňujú prieskumy s cieľom určiť spokojnosť turistov v [...]

2804, 2020

Čo je atribút hreflang?

Čo je hreflang? Atribút hreflang je metóda, ktorá vám umožňuje označiť vaše webové stránky, ktoré majú rovnaký obsah, ale sú zamerané na rôzne jazyky alebo regióny. Zvyčajne sa atribúty hreflang používajú v súvislosti s obsahom, ktorý môže mať variácie v rovnakom jazyku, [...]

2804, 2020

Čo je atribút hreflang?

Čo je hreflang? Atribút hreflang je metóda, ktorá vám umožňuje označiť vaše webové stránky, ktoré majú rovnaký obsah, ale sú zamerané na rôzne jazyky alebo regióny. Zvyčajne sa atribúty hreflang používajú v súvislosti s obsahom, ktorý môže mať variácie [...]

504, 2020

Založenie firmy v Rakúsku

Čo musíte vedieť, kým si založíte firmu v Rakúsku? Stále viac podnikateľov sa rozhodne otvoriť si firmu aj v niektorej zo susedných krajín alebo inde v zahraničí. Najčastejšie sa pre tento odvážny krok rozhodnú preto, lebo v [...]

1404, 2020

Najstaršie jazyky na svete

Vedeli ste, že na celom svete sa používa až okolo 7 000 jazykov, ktoré spadajú do rôznych jazykových rodín, počiatky ktorých siahajú až niekoľko tisíc rokov dozadu? Odpoveď na otázku, ktorý jazyk je najstarší, vedcom ešte stále nie je [...]

1607, 2018

Koľko stojí preklad?

O ceny prekladov ste sa už určite zaujímali – či už kvôli prekladu webstránky vašej spoločnosti, obchodnej dokumentácie, katalógov, marketingových materiálov alebo úradných dokumentov. Je prirodzené, že cena tu zohráva veľmi podstatnú úlohu, a práve od nej sa pravdepodobne bude odvíjať [...]